en skär torsdag


vi var ju nere på stan en sväng för att kolla in stohejet kring påskkärringarna. oturligt nog kom vi lagom när karamellos bil med alla påskäggen i åkte.. men som tur var sov emil vid det ögonblicket vilket gjorde det möjligt förr oss att köpa ett ägg och själva fylla det med nyinköpt lösgodis :) så han blev allt glad över sitt påskägg när han vaknade en stund senare.


vårpojke :)


undrar vad som rör sig i tankarna hos en sån här liten grabb? SÅ underbar!

framåt eftermiddan cyklade jag till hagaberg och la in sill och när de andra kom hem från jobb åkte vi ner till ekkällan där jag blev bjuden på mat :) vi tog dock med den, for ut till naturområdet och satte oss. underbart.


härlig middagsutsikt en torsdagskväll.


allra finaste mamma <3


hej från malin och rullen :)


våår :D


hälsar lite på svanen bara.


behöver jag säga att det var en alldeles ljuvlig kväll?

imorgon väntar fix inför påskafton; röror ska röras, sillar ska läggas in, bröd ska bakas, janssons ska bakas med mera med mera. kort sagt - en dag fylld av det somligger mig varmt om hjärtat :) härligt!
sov gott så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Markusseline

good site, need more information! Thank you

2012-02-03 @ 12:08:25
URL: http://markusseline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0