fortsättning, del 2


del 2 av påsken i bilder kommer här


påskbord med allt vad det innebär :)


:)


min tallrik nr 1 ;)


erik & elin var glada :)


tabberas på det mesta - maten verkade ha gott hem !


älskade systerson <3


någon var väldigt sugen på fikat. (javisst var det kolakakor som gräddades i min ugn igår kväll :)


busunge!


tjusig handstil påskharen!


såhär kan man också äta biskvier.
(emils skjorta blev blöt och befann sig i detta ögonblick i torktumlaren)


kladdig?


bäst att torka av sig litegrann.


senare spelades det kubb.


grabb-laget (plus en liten maskot/boll-kalle)


tjej-laget (jaa vi vann :)


jag och en av finaste syrrorna <3


efter allt kubbspel drog vi igång grillen och hade kvällspicknick.


emil var på sitt allra gladaste och nöjdaste humör :)

som ni ser har min påsk varit såå härlig! även denna dag, påskdagen, har varit så fin. fika med våfflor på åbacka, laxmiddag och planering inför sommaren. nu kikar jag på "natt på museet". lagom lättsmällt såhär en söndagskväll. imorgon bitti vankas ko-släpp i tinnerö klockan 10.00. ska packa med mig frukost så det blir frulle i gröngräset - skönt!

ha en fortsatt fin kväll!




Kommentarer
Postat av: Lotta Jansson

Viken jättetrevlig påsk vi haft.

Att vinna kubben över grabbarna var inte heller dumt. Jag är så glad och stolt över hela vår härliga familj.

2011-04-24 @ 22:28:32
Postat av: malin magdalena

mamma: påsken blev helt perfekt, alldeles så ljuvlig som den bara kunde bli. jag är så stolt över att få tillhöra den allra bästa och mysigaste familjen. tänk vilken tur jag har :) och jaa, vinstens sötma, den är bra härlig den ;)

2011-04-24 @ 22:36:49
URL: http://malinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0