glad påsk!


kära ni, godmorgon på er!
känns dock som det börjar gå in på förmiddagen, har varit vaken sedan 6.30. sitter nyduschad och ska strax göra i ordning lite frukost. min andra för dagen. började med fil och ost innan jag snörade på mig joggingskorna och tog min runda i tinnerö. luften var alldeles morgonsval, precis som en tidig morgon i juli, och det var som att allt inte hade kommit igång riktigt. någon ute med sin hund på morgonrundan, endast ett fåtal bilar, morgondimma, dagg på gräsen, morgonpigga fåglar och ett par änder som glatt kvackande gick över stigen.

sämre start på påskafton kunde jag ju ha haft ;)
lyssnar på "ring så spelar vi", älskar det programmet. det började även lagom när jag var ute i skogen. perfekt. oops nu kom en liten kisse och undrar om det finns något godis hemma? självklart, det är ju påsk :) och då är det ju mer än tillåtet att få lite godis redan på morgonkvisten.

nepp, nu ska här hår torkas och fixas, sedan frukost innan jag beger mig mot hagaberg.
ha en hejdundrandes härlig påskafton hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0