kvällen ser ut som följer


väntar på att mamma ska dyka upp och plinga på min dörr. hon är och köper ett exemplar av vår favvo-harry, det vill säga senaste filmen i potters värld, alltså nummero 7. den är gryymt bra och medan vi kikar på den kommer vi sukta efter premiären av allra sista filmen som går av stapeln i sommar.

var över i hagaberg en sväng ikväll och fick en bit nygräddad rabarberpaj med mig hem. hemgjord såklart. skippade dock allt vad fint beteende heter och mumsade i mig den när jag traskade hemåt. kändes fint.

nu ska här tändas ljus och svidas om till mysisar. ha en fin kväll!


härlig väntan...!


Kommentarer
Postat av: Lotta Jansson

Spännande film och härligt stor tv jämfört med vår tjockis tv. Tack för en trevlig filmkväll.

2011-04-17 @ 10:25:14
Postat av: malin magdalena

mamma: tack för finaste sällskapet <3

2011-04-17 @ 19:35:15
URL: http://malinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0