morgonhälsning från växthuset


morrn morrn!
här ligger vi inte och drar oss minsann. men jag ska inte sticka under stolen med att jag har gäspat inte bara en gång utan två. sedan jag vaknade alltså. tror det blivit en aning fler under min livstid.
nu gjorde jag det igen bara för det ^^
lustigt det där att man ibland bara kan höra ordet av något (som typ gäspa) så gör man det automatiskt. det måste ju vara sinnescellerna som spökar i nåt litet hörn. häftigt!


den osminkade sanningen. vaken sedan 10 min tillbaka ;)

eftersom jag är ledig idag (och vädret inte är speciellt lockande för en springtur) funderar jag lite på att dra i gång en film. är sugen på lite astrid lindgren tema. barnen i bullerbyn eller kanske saltkråkan. täcket är ialla fall uppsläpat i soffan så det lär inte bli omysigt vilken av dom jag än väljer. det får bli en långfrulle på det tror jag. sååå himla skönt!

har för övrigt en katt som gullar och gör sig till. tror jag ska ge henne en godisbit eller två. ja, det får man faktiskt såhär en vanlig tisdag när matte är ledig och allt, trots att det inte är lördag. lyxigt va?


katt & en matte. känns som att en av oss har lite mer koll på sin morgonfrilla.


kolla in mina fina små planteringar, ursöta om ni frågar mig !


vi plockade lite påskris igårkväll. ja dom låg redan på marken.
nej jag har inte brutit mot någon naturlag.


justja, detta ska tas tag i innan frukosten. jippi.


Kommentarer
Postat av: Camillan

Vad söt du är Malin sakna. Du trivs bra i nya lägenheten!?Kramis

2011-04-12 @ 20:01:17
Postat av: malinsetta

Camilla! jaa, jag trivs toppen, har det verkligen skönt :) titta förbi någon dag? kram

2011-04-12 @ 21:09:09
URL: http://malinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0