påskpynt :)


jag kom visst inte hem tomhänt :)
fann en makalöst skön tröja, stickad men ändå sval, perfekt för ljumma sommarkvällar. köpte även med mig påskfjädrar i 3 olika färger, av en trevlig liten farbror på torget. ett par avocados och några frukter hamnade också i shoppingpåsen.


våriga och glada färger, älskart!


titta vad fint och färgsprakande det blev :)

nu vill jag inte höra nåt trams om för tidigt påskpynt. i så fall kan jag lära er att det finns inget som heter för tidigt. känner man för det ja då gör man det. så enkelt är det.
jag älskar färgerna och blir såå glad av dom. då kan det bara inte vara fel :) tror nog glasäggen åker fram även dom inom en snar framtid. härligt!


lite påskfärg även på dom här rackarna. äggformade är dom ju också ;)


nähä, nu ska jag kolla på ett roligt program och fortsätta mumsa på min avocado, hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0