linda och stick!


hörrni jag kan inte beskriva hur skönt det är att denna morgon är passerad. visserligen vet jag inte alls hur resultatet ser ut i slutändan, men en klump från magen har definitivt lossnat. såå skönt :)

sov ju som en kratta, förstås, vilket jag alltid gör när något icke-efterlängtat väntar under morgondagen. så imorse var jag helt galet trött.
stapplade in i badrummet, fortfarande halvt sovande, på med kläder och ett par drag med plattången för att sedan koka ett ägg och fixa mackor, te och fil. självklart kunde jag inte låta bli att kika i pluggpapprena. corren fick helt enkelt vänta (inte utan en viss sorg i hjärtat - jag älskar ju correnläsningen på mornarna!).

åkte in tidigare än jag hade behövt men pallade inte att bara sitta och vänta.

i vilket fall så slutade det med att jag fick utföra intramuskulär injektion samt lindning av ben. det gick bra. det teoretiska dock, tja, det gick inte lika bra.
nu är det bara att hålla en tumme och ett par tår på att det gick bra allt som allt. om du som läser det här har en stund över är det mer än välkommet att göra detsamma :)


tänk "kaströrelse"


linda linda.

nu ska jag fortsätta kika på "catch me if you can", grymt bra film! kanal 9 om ni inte har sett den (bör självklart även göras även om man har sett den tidigare och gillade den ;)
seså, sätt på nian nu - bums !

tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0