vicken tisdag


nejdå jag har inte gått under jorden, jag spenderar bara större delen av dagarna utomhus, njuter av solen och har det allmänt fint.

det är helt underbart att vara ledig ett tag, fri från schemalagda tider. imorse väcktes jag av emelie klockan 8.30! vet inte när jag sov så länge sist, vaknar ju alltid runt 7, 8 oavsett om jag ska upp tidigt eller inte. min inbyggda väckarklocka som sagt. har dock varit trött i princip hela dagen, men det har trots det varit en alldeles underbar dag :)
morgonpromenad, besök hos emelie, legat på en filt i gröngräset i hagaberg, kvällspromenad, te och pratstund i hagaberg, soffmys med tända ljus och film framåt kvällen. jamen det har varit toppen :)

har försökt ge mig på lite fix med bloggen. antar att ni som är experter på detta fäller en tår av frustration när ni ser mitt försök, men jag får fnula lite mer på det där. om någon kan och vet hur man gör, är jag mer än glad för lite hjälp och tips :)

hoppas ni haft en lika fin tisdag som jag, nu vankas något varmt att dricka och lite korsord när jag kryper ner i sängen. på återseende!



(kanske inte det allra roligaste inlägget, men jag får ju inte skämma bort er alltför mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Viktorkamilla

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-06-10 @ 12:21:34
URL: http://viktorkamilla.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0