sol, bad, glass.


jag utlovade ju ett inlägg om besöket i fina Göteborg, men jag har ännu inte fått alla bilderna därifrån. inlägget är skrivet och färdigt för publicering, men jag vill inte lägga ut det innan alla bilderna är med. så därför väntar jag lite med det.

här kommer istället lite av denna onsdagens utflykter i bilder. håll till godo :)


vi for till älskade lilla sjön för sol och bad.


jag har börjat på sista boken i trilogin Hungerspelen; "Revolt". rackarns bra. LÄS!


på kvällen for vi till söderköping och ett besök på Smultronstället.


finaste mamma med wienervals, hennes allra bästa.



min solklara favorit med bland annat varm fudge, grädde, jordgubbar och glass med kola. mycket kladd, grädde och kola ska det vara!


kanalen en sensommarkväll - alldeles ljuvligt.


förevigar ett ögonblick.

söderköping är en otroligt vacker sommarstad och Smultronstället är ett givet besök. kanske blir det tredje gången gillt innan sommaren tar slut? (hoppas hoppas hoppas)
imorgon väntar en dag på Skänninge marken, ytterligare en sommartradition!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nix, inte Zelda (även om man förstår räddar prinsessan där också, och jag faktiskt har det spelet). Som rubriken hintade om var det Super Mario vi spelade ;)



Vilken mysig dag du ser ut ha haft! Och jag fick en liten släng av Göteborgslängtan när jag såg att du skrivit det.

2011-08-04 @ 10:40:15
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0