hos syster i grannstaden.


igår tog jag bussen till min elin. alltid lika mysigt ♥


såhär glad var hon när lillasyster kom på besök :)


vi gjorde en god middag av det som fanns i kyl & frys.
receptet kommer :)


min eriksvåger var också glad :)


han hade huggit deras gran, hur ljuvlig är inte denna bild?


finaste elin imorse, trött och hungrig men glad ändå ♥


jag filurade i soffan medan vi kikade på "Beck - Skarpt läge".


sedan var vi en sväng på Hageby Centrum ("världens centrum"? pffft) där vi bland annat slog oss ner för en lunch. jag valde en sallad med kräftstjärtar, grillad & marinerad kronärtskocka, parmaskinka, ananas, tomat, gurka, isbergssallad, ruccola och tzatziki till.
elin tog en varm smörgås med vitlöksstekt spenat, soltorkad tomat och mozarella.


och en fika efteråt.

(de sista 2 bilderna är tagna med min trofasta mobil med en ålder på 4 år, därav den tjusiga bildkvalitén)


TACK TACK
min gulle-syster ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0