julafton -11.


här kommer lite bilder av min jul 2011 :) julbordet vi dukade upp får ett eget inlägg, så det kommer separat.


började med julstrumpetitten såklart :)



sedan dukade vi fram go-frukost.


vad jag till frukost julaftons morgon kan ni kika på här.


vi gjorde fransk manikyr (som skavdes bort 60 miknuter senare; bör alltså inte göras när en massa julaftonsfix ska göras ;).


granen var glädd.


jag skalade den allra minsta rödlöken.


och lagade de allra godaste revbensspjällen.


så var det dags för julbord.


hej elin :)


hej malin :)


glögg framför "Kan du vissla Johanna?"


julklappsutdelening och elin var tomte :)


tack tack tomten.


mamma blev glad :)


vilka fina paket jag fick :)


elin och jag vid julgranen.


ja, och så blev det självklart lite nattgröt, där mamma (passande nog) fick mandeln!


en kort sammanfattning av självaste julafton :)
håll utkik så dyker ett julbordsinlägg upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0