grillis.


för någon vecka sedan var jag på grillkväll hos emelie med familj. himla mysigt, himla gott och ett himla fint sällskap. en rackarns bra kväll helt enkelt :)


bästa gurk-rivaren.


små fingrar, litet rivjärn.


emils bröd.


schyssta lökar!


gullunge och fina mamman.


ett stycke sommartallrik.

det var även under den här kvällen som vi fick upp ögonen på denna rara lilla krabat. så söt!
senare på kvällen/natten såg vi "Little miss sunshine". jag hade aldrig sett den tidigare, men jag gillade den faktiskt. trots att jag var så trött att det var svårt att hålla ögonen öppna lyckades jag se klart hela. absolut sevärd om du är sugen på en lättsam och trevlig film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0