he's so young.


kollar på "Prime". han är bara så himla fin i den här filmen, Bryan Greenberg. nu vill jag bli utbjuden på middag. nu vill jag bli sådär pirrigt kär. attans att det ska vara så svårt då.

men det är klart, att vara singel har sin charm det med. jag kan tänka helt på mig själv och göra precis som jag vill. tänk, min blivande man kanske inte gillar att jag sitter med en kastrull stuvade makaroner i knät och riktigt njuter en sked i taget? ojoj det kanske gäller att passa på helt enkelt?!

å andra sidan, om han inte pallar sådana små galna saker, tja då kanske han inte är något för mig? ett strikt, trist, alltför träigt förhållande vill jag inte ha. jag tycker det ska vara lite knasigt och härligt i livet :)


ganska trevlig kille.

nej, nu ska jag pausa och kolla lite på "Victoria-firandet". hoppas ni har en fin kväll!

förresten. skrev jag något tidigare om att "ett par persikor" skulle göra mig sällskap i soffan? tsss. samtliga persikor ligger nu i min mage.
eller nja, en var möglig (tyvärr) så det blev "bara" 4 st till torsdagsmyset i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0