ikväll!


om 5 minuter möter jag upp mamma och sedan cyklar vi ner mot stan för mat och bio. harry potter!
woho!

ni kan inte ana hur länge jag har väntat på den här stunden. sista filmen. det känns faktiskt rätt galet. och på ett sätt känns det himla häftigt att det var 13 år sedan jag som 10 åring för första gången fick syn på "Harry Potter och de vises sten". det var "veckans tips" på skolan och jag minns att läraren höll upp boken och sa att det var en bok för "både barn och vuxna".

och tänka sig, nu sitter jag här idag, 23 år gammal, har slukat alla 7 böckerna otaliga gånger, sett alla filmer som på bio och nu har pirr i magen för att jag inom 2 timmar sitter i biosalongen och kollar på den åttonde och sista filmen i serien. som sagt, hel galet.

så nu vet ni vad jag pysslar med ikväll :)
hoppas även ni har det bra!


8 juli, 2011. på vägen till stugan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0