kvällsmaten.


kvällsmat en lördag i början av juli. jag kör vidare på det som blev kvar av den smarriga buffén i torsdags :)


vitkålssallad, kallrökt lax, rostbiff och en trio av marinerade soltorkade tomater, rödlök och rädisa.

tur att det tar lång tid innan jag tröttnar på något. finns en hel del kvar i kylen, mmmmm :)
nej nu har jag en katt som knallar fram och tillbaka över tangentbordet. mycket praktiskt när jag står här och skriver. hm, anar lite att hon känner doften av den öppnade förpackningen med lördagsgodiset jag köpte till henne tidigare idag.
hon ska få sitt gottis redan nu för jag ska precis kila iväg mot hagaberg. "Sommarkrysset" börjar ju inte förrän 20.00, men jag passar på att cykla dit redan nu när det är uppehåll på regnet. vilket störtregn det var nyss!
ha en fin kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0