jag skulle ta för mig mer.


hörrni. det där jag skrev om jordgubbarna igår. att jag skulle kunna leva på det och så.

glöm det.

herregud, det finns ju såå himla mycket gott! särskillt nu på sommaren.
smörstekt sparris, heminlagd sill, stenbitsrom, knäckisar med ägg, vattenmelon, tzatziki, kräftor, egenplockade blåbär i morgonfilen, en fint grillad köttbit, nybakt valnötsbröd med smör på, varmrökt lax, ett glas kall mjölk, grillade aubergineskivor, knäckis med banan, rabarberpaj, fetaost, smultron, smörstekta kantareller.

ja men nu hör ju. helt fantastiskt. tänk att det finn så mycket gott här i livet.
kom ihåg det malin; njut njut njut. du lever bara 1 gång :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0