landar lite.


nyligen hemkommen efter en dag på stan. började ju dagen med ett besök på vårdcentralen. fem rör blev jag tappad på. så nu är jag allt lite blodfattig! kanske borde äta blodpudding ikväll? :P


det var ett rejält plåster jag fick ;)

sedan träffade jag fina karin. vi har inte setts på mycket mycket länge och det var riktigt trevligt att sitta ner och bara prata. vi gick i samma klass under mellanstadiet och i och med att det i år var 10 år sedan vi slutade 6an planerar vi en klassträff nu i sommar. det blev alltså en hel del planerande över en fika. vilka minnen! tror det kommer bli riktigt riktigt roligt om vi får till det. det mesta är klart, bara vi får ett datum att spika som passar de flesta.

jag var även inne en sväng på hm. där rådde det rena rama superrean och jag kom ut med en del fint, till ett riktigt bra pris dessutom. kul! kan visa er vad det blev senare :)
innan jag cyklade hemåt sladdade jag dessutom förbi corren. lämnade in en autogiroblankett. jag trodde ju jag hade en vanlig prenumeration från och med jag flyttade. men så en morgon för någon vecka sedan så dök det inte upp någon tidning hemma hos mig. efter att ha ringt och frågat varför fick jag reda på att jag haft en gratis-prova-på i 3 månader, som nu tagit slut. haha och här har jag gått och väntat på en faktura ;)
men nu är det ialla fall ordnat :) mornar utan corren är inte alls detsamma.

nu är jag hemma för en sen lunch. kopplar av lite med mitt pussel också. skönt. om 2 timmar ska jag tillbaka till stan för att hämta ut biobiljetter. gratis är gott ;)


mmm, smarrigt litet mellis. rikt på järn också, vilket ju lär behövas idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0