mammas dag ♥


den 30 maj var det mors dag och hos oss har vi alltid uppmärksammat mamma på bästa sätt. det har varit allt från frågespel med goda priser, tipspromenad  skogen, nybakt fika i fårhagen, presenter i trädgårdsföreningen med mera. roligt både för mamma och för oss =)

denna mors dag hade jag fullt upp med tentaplugg (hade mv tentan dagen efter) så någon planering inför denna dag hade jag tyvärr inte hunnit med, vilket skaver lite i mitt dotter-hjärta :(
men, dagen fylldes ändå med både bästa sällskapet, god mat, fina ungar, nybakt rabarberpaj, skratt och värme. 
och mest av allt; en hel drös med äkta kärlek ♥


älskade mamma med en underbar liten guldklimp ♥


god middag (kanske inte den mest glamurösa, men den var god ;)


efterrätt; rabarberpaj. recept på en sån hittar ni här och här (den 1a är klart godast)


mamman ♥


emil ville höra saga medan vi mumsade på pajen (fast den mest intresserade här ser ut att vara berättaren ;)


även oliver ville se vad storebror fick höra för sagobok.


så hamnade han plötsligt på storebrors starka axlar.


"men sluta upp med att dra i mitt hår va..."


det här kanske var lite bättre ändå.


såhär kan man också hålla i lillebror ;)


emil blev fotograf och knäppte av denna bilden på mig :)


"ta bort handen mormor, jag kan sitta upp helt själv" gulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0