regn i linköping.


jag funderar lite på hur mycket det kan regna på en dag. sedan jag vaknade vid 7 imorse har det regnat konstant. inget uppehåll någongång, det liksom bara strilar ner. bra på ett sätt för då kan jag ägna all min tid idag åt att pula med alla foton. det tar så lång tiiid att få dit datum på dom.
nu har jag ialla fall fått klart 768 stycken. halvvägs tjoho!


min andra dator är en riktig skattgömma när det kommer till familjefotografier. den innehåller totalt 13580 bilder. fint. inte lika fint att den får spunk då och då och blir helt flippad.


kul med en dator som vill göra som den själv vill. såhär knasig blir han ibland. bra att mitt tålamod är så bra när det kommer till krånglande och sega datorer. (not)


ett gäng fotoalbum fullproppade med bilder :)


och regnet det bara öser ner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0