sissodärja.


titta på min lista, allt är struket! :D duktiga duktiga jag. i och för sig kunde jag kanske ha ägnat ett par timmar mer med pluggandet, men jag är himla nöjd ändå. dessutom har jag även hunnit med att fixa min balkong också.
ja, jag är riktigt imponerad över mig själv!

  1. springrunda i tinnerö
  2. diska
  3. plugga
  4. städa
  5. åka till maxi och handla
  6. kika på "du är vad du äter" kl 20

nu är det givetvis ett par av er som är så pass uppmärksamma att ni ser att den sista faktiskt inte är struken. men tagga ner mina vänner, klockan har ännu inte slagit 20.00 vilket betyder att jag ju inte har haft möjligheten att genomföra denna mycket krävande uppgift.
jag kan dock meddela att den kommer att utföras, inom 20 minuter faktiskt. faktum är att jag i just detta nu är på g för att kila iväg till min fina syster och kolla på det hos dom. hm, undrar om jag inte ska ta med någon bra film också? det är ju trots allt klämmisdag imorgon vilket innebär att i princip alla (nåja, många ialla fall) är lediga. fint!


chillar lite i min ursköna hopp-in ;)

p.s växterna trivs kanon i sina nya krukor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0