ett stycke trasigt handtag vare här.


vet ni vad. jag, den allra mest morgonpigga filuren här hemma sov ända till 8.55 idag. det var värst tänker ni, och det tänker faktiskt jag med. är trots det riktigt stolt att jag trots allt höll mig inom siffran 8 ;)

var över i hagaberg tidigare idag och hämtade hem min servis. ena handtaget på en av papperspåsarna gick av så det var rena turen att jag fick tag i ena paketet. annars hade jag fällt en tår över att flera assietter och kaffekoppar gått sönder. tur tur tur.

varför jag prompt skulle ta hem servisen just idag? tja, det vankas helt enkelt fika här hemma senare ikväll. och vad passar bättre än att inviga den ljuvliga servisen jag för flera år sedan fått av min älskade mormor?

såhär ser jag ut idag



såhär ser katten ut idag




vad jag ska bjuda på till fikat? tsss, den som väntar på något gott ni vet...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0