harkel harkel.


godmorgon på er!
sitter här och hostar lungorna ur mig. inte speciellt trevligt som ni kanske förstår. jag håller en tumme för att det blir bättre över dagen. brukar ju vara så med såna här saker att det är allra värst på mornarna. men för säkerhets skull kan ni väl håller en liten tumme eller tå så vore ni himla gulliga :)

idag verkar regnet hänga i luften, ivirg på att få braka lös. när jag tittar närmre ser jag faktiskt att det faller små lätta regndroppar. ser även ut att vara lite snöblandat? endast 3 grader ute också, brrrr!

en sån här dag är det skönt att ha ett hem att krypa in i hörrni. nu ska jag hosta vidare och göra i ordning frukost. det brukar mildra halsen lite också.


sommaren- 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0