att vara 3.


igår var det tomt här inne, jag vet. men jag hade helt enkelt en skärpig dag och då är det helt tillåtet att lägga minder viktiga saker åt sidan för en stund.
rackarns vilken tur jag har som har en på-bra-humör-framkallandekrabat alldeles bara ett par minuter ifrån mig.


efter att ha umgåtts med denna krabat under kvällen kändes allt mycket lättar <3

besök av / besök hos emelie och oliver igår och resa till elin imorgon eftermiddag över helgen.
jag är så lyckligt lottad att ha 2 (äldre dessutom) systrar som jag verkligen kan prata med allt om. vi står varandra mycket mycket nära och det är jag obeskrivligt tacksam över. utan mina systrar skulle jag inte känna mig hel, vi har något som genom åren bara vuxit sig starkare.

ni är så fina båda två och jag kan inte tacka er nog för allt ni gör för mig <3



någon verkar se att moster var lite ledsen i ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0