november i maj??


äntligen! nu fungerar mitt trådlösa internet. har ju känts en aning begränsat att bara kunna sitta i soffan med datorn. men nu kan jag alltså befinna mig vart jag vill, till och med på toaletten om jag skulle vilja det. nu vill jag inte det, men jag gillar tanken på att jag har möjligheten.

kom hem från HUB (dvs Hälsouniversitetets Bibliotek) och coop för ett tag sedan. o my god vad det haglade på vägen hem. hua, det kändes nästan som november. toppen också att cykla i det slasket och bli tokblöt när jag är sjuk. kan säga att mysbyxorna och varm tröja åkte på direkt när jag kom hem.

nu ska här pluggas. det handlar om Barns och ungdomars hälsa, utveckling och miljö. faktiskt intressant, bara man kommer igång så. och nu när jag kan sitta vid köksbordet och skriva känns det mycket bättre. tack johan på comhem!


plugg i köket - äntligen!


frusen sjukling nyss inkommen från hagelvädret.

senare under dagen dyker det upp et himla smarrigt recept med smak av sommar, så håll utkik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0