vårruset -11.


nyligen hemkommen efter en kväll i norrköping; vårruset!
även om vädret under dagen bjöd på både klena plusgrader och regnskurar klarnade det upp lagom till vi for dit och gjorde kvällen till ett perfekt spring- och picknick väder. efter loppet (25 minuter blev min tid) slog vi oss ner med grillad kyckling, sallad, fetaost, melon, ramlösa, te och annat och bara njöt. så härligt!  
att både jag och mamma dessutom vann fina priser i tävling gjorde ju inte saken sämre =)


mamma - nysprungen och glad =)


min sjätte Vårruset-medalj =)


elin pelin =)


mamma var först upp hos peter siepen.



jag fick träningskläder från reebok =)


min vinst =)


innehållet i mål-påsen var rätt booring dock. blir bara klenare med åren känns det som ;)

en bra dag som slutade med rumpvärme i bilen på vägen hem. myyys.
kan visa er hur träningskläderna ser ut på =) men det får bli imorgon. nu ska jag soova. vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0