förklaring.


anledningen till att det är lite sämre uppdatering på sista tiden beror helt enkelt på att jag för tillfället befinner mig i en trevlig tentapluggar-vecka. det är enormt mycket som ska in i huvudet och jag kämpar på med alla krafter :) tyvärr har jag drabbats av något eländigt vilket gör min hals skröplig, i princip hela mitt huvud känns igentäppt och jag snyter mig var tredje minut. ungefär så ser det ut, haha.

om jag ska se något positivt med denna fina lilla sjuka är det att det var tur i oturen att den dök upp just nu. nu har jag ändå bara plugg om dagarna, vilket gör att jag själv kan planera min tid. därmed har jag möjligheten att ligga kvar lite extra i sängen, gå runt i tjockiströja och raggisar hela dagen, dricka varma temuggar med mjölk som lindrar i halsen litegranna och krypa upp i soffan med anteckningar och medicinska böcker. rätt fint ändå.

i slutet av denna vecka är denna terminstenta dock avklarad - vilket jag verkligen ser fram emot :) jag kommer självklart fortsätta skriva och uppdatera här under tiden så oroa er inte.

men jag hoppas ni hänger med mig även under denna tuffa period och inte överger mig nu! jag tycker ju så bra om er allihopa ska ni veta, era fina kommentarer piggar alltid upp mig :)

förresten, jag hämtade ut ett paket häromdagen!



är ni sugna på att se innehållet? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0