sopplunch.


jag hamnade i en riktig sopp-period förra veckan när det kom till lunchtider. så värmande, så gott, enkelt och lätt att variera. här kommer en variant som jag sörplade i mig en kylig dag förra veckan.


en stycke soppa med kalvfond, quornfärs, zucchini, broccoli, vitkål samt en salig blandning kryddor.


en värmande och så god sked.


och ja, såhär såg "soppskålen" ut som jag åt min soppa i. och ja, alla ni som äger/har sett denna skål förstår också hur enorm denna portion soppa var ;) men, det hindrade inte mig från att ta tabberas - som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Annie

Soppa är så himla gott, speciellt nu under den kyligare årstiden

2011-11-08 @ 21:49:52
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0