en kvällsskål fylld med njutning.


vi tar en liten instickare mellan kryssningsresans inlägg och kikar ner i min skål innehållandes torsdagens kvällsmål.



naturell standard-yoghurt med banan, vaniljpulver (ger en helt underbar vaniljsmak! gör ett eget inlägg om det, så håll utkik) och kakaonibs. SÅ. FRUKTANSVÄRT. GOTT.



jag vet, bilden gör det verkligen inte rättvisa, för det ser inget vidare ut. men jag lovar er, denna kombination är outstanding. som kvällsmål är det dessutom perfekt :) jag vill liksom att innehållet i denna skål aldrig ska ta slut. så jag äter långsamt och njuter av varje sked. mmmmmm.

och såhär ocharmigt ser det ut när allt är blandat och jag tar första skeden! men fortfarande preciis lika smarrigt, mums!


 

ja då vet ni hur min nya favorit ser ut :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Detsamma :)

Det låter väldigt gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0