fall.


vad duktiga ni är på att gissa :) visst var det en uoweedig (= redig på östgötska) kycklingrulle som så vackert la sig i min mage i måndags. denna gång hade jag även fått frasig aubergine i. mycket gott. men min favorit med extra mycket grönsaker i är mycket godare. denna gång fick jag liksom 1 kilo kyckling i, 1 skiva tomat, massa gul lök.
ungefär.

meeen, inte gråter jag för det!
idag är det höstväder vilket gör mig alldeles glad i själen. dessutom har jag äntligen helg (även om jag har plugg som behöver göras) och med helgen kommer dessutom festligheter! det i form av en tjusig 50 årsfest - det gillas skarpt.

nu väntar dock en cykeltur ner till bibblan. ska möta min fina syster emelie och hennes ungar. säkert kommer jag behöva värma mig med en fin kopp hett te. det är bara 14 grader ute - höööst!



senare kommer ett himla fint recept på en himla fin köttfärssås. värmande och kryddigt i höste-tider :)
så håll utkik vettja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0