fixar, pysslar, ordnar och donar.



så underbart!


jag vaknade vid 7 imorse och kunde inte somna om. har grejat och pysslat här hemma hela morgonen. bland annat en grej som jag bara måste visa er när det är klart. det är dock lite pulande och fixande kvar med det så jag ska ner till stan om en liten stund. kanske ska klä på mig lite mer o-mys-pys-kläder innan? låter som en bra idé. känns liksom inte helt rätt att knata runt på stan bland människor i mjukis, skönaste sovtröjan och sov-hår ;) 

detta var också ett morgonpyssel. härligt att diska och plocka in matlådor (eller inte).




men om sanningen ska fram är inte disk den hushållssyssla jag ogillar mest. nej det stavas TVÄTT. så. tråkigt.
min bästa borde ni ju veta vid det här laget? :)

vad tycker ni är tråkigast när det kommer till hushållssyssla?
finns det något ni tycker är riktigt riktigt roligt att göra i hemmet?





Kommentarer
Postat av: OhShiny!

Disk... Disk suger. Jag ska ha diskmaskin! Jag gillar inte att ta i matresterna på tallrikarna! Huuuh



Älskar att organisera, tex köpa små lådor att lägga småpryttel i göra en tavla att hänga örhängen i och sånt:)

<3

/linnea

2011-09-28 @ 18:07:21
URL: http://ohshiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0