njuter.


jag kom hem från ett Bodybalance pass för en liten stund sedan. så himla skönt, med dusch och bastu efteråt. en helt perfekt avslutning på denna torsdag. och det bästa av allt; jag har helg nu. fram till tisdag. SÅ underbart.


lite kvällsgott; Mareld-te, platt persika och en skål filmjölk med ingefära & melon + kakaonibs.
 
jag är medveten om att ett recept skulle ha dykt up även idag, men det får bli imorgon istället. nu är det nämligen torsdagsmys för hela slanten här hemma, för både mig och katten :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillar nya hösttemat. Jättefint :)

2011-09-09 @ 11:19:52
Postat av: malin magdalena

Emelie: Åh, tack vad glad jag blir :) Är inte riktigt nöjd, tycker det ser lite taffligt ut.. så jag ska försöka fixa det lite mer. Men dina ord gör att det känns mycket bättre att det ser ut såhär ett tag till :) Puss!

2011-09-09 @ 11:58:31
URL: http://malinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0