egypten - lunch 7.


hoppsan, det låg visst ett inlägg från egypten-resan i utkast. resans sista lunch och självklart ska ni få kika även på hur den såg ut. men, jag tror dock inte att valet av restaurang direkt kommer som en chock för er ;)


dagen innan vi skulle flyga hem till Sverige åt vi vår sjunde och sista lunch. och ja, det blev på Lagoon :)


färsk apelsin, melonskiva, jordgubbe, broccoli, grillad & marinerad zucchini, grillad & marinerad kyckling samt grillad minitomat.


jag & elin.


det var lite blåsigt ;)



elin, malin - titta upp! - *klick* fina kort ;)


Kommentarer
Postat av: Julia - Matblogg

Svar: Ja det hade jag absolut :). Tacks å mycket jag mer redan mycket bättre!

2012-04-11 @ 18:02:38
URL: http://ibland.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0