kvällens middag.




fläskfilé med ett krämigt täcke av bland annat purjolök & färska champinjoner (recptet som är från lördagens middag finner ni HÄR)
fräst morot, färsk broccoli, rödpaprika & zucchini

denna kväll blev den en tacksam och härlig middag som passade fint efter en lång dag med ett fasligt springande fram och tillbaka mellan olika lasarettssalar. speciellt tacksam var den då i princip allt redan fanns tillagat och klart i mitt kylskåp från en tidigare middag.

igår kväll blev favoritfisken lax en smarrig del av middagstallriken. jag var dock alldeles för trött för att både fotografera just den tallriken och även uppdatera bloggen, men jag kan säga att den såg ut ungefär SÅHÄR.

jag hoppas ni har haft en fin dag, nu ska jag njuta med lite frukt innan jag kryper ner i sängen. tidig läggdags även denna kväll då det återigen är uppstiging vid 5 imorgon bitti. tjipp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0