mat efter träning.




1 stycke revbensspjäll (recept)
sås från hemgjord korvstroganoff (recept kommer imorgon)
kokt broccoli
varma små kvisttomater
kålröra
(recept)
1 liten salladsskål vid sidan om

svettades som en tok på träningen idag - fruktansvärt skönt! finns det något bättre på träningen än när du känner hur det droppar. jag tycker det är underbart.
jag är dock inte särskilt förtjust i korv, men såsen var riktigt god och passade även ypperligt till både revbensspjället och kålröran. otippat, men trevligt :)

väl hemma, denna kväll hos familjen, blev det en middagstallrik med lite smått och gott som redan fanns i kylen. perfekt då jag inte riktigt va rsäker på vad jag var sugen på (säkerligen en tillfällig bieffekt från sjukan tidigare i veckan).

nu vankas det en skön ledig kväll med sällskap, en liten smarrig toscabit samt härlig musik i form av "Den makalösa manicken" på spotify - underbart! härligt efter en dag med tentaplugg från 08.00 imorse. puh!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Äter du aldrig potatis, pasta, ris eller makaroner typ?? :o

2012-04-25 @ 21:13:01
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0