hemma igen!

.
hej på er!
nu har jag återigen landat i sverige efter en makalöst underbar vecka i egypten :) jag laddade upp en radda inlägg inför veckan jag skulle vara borta och jag hoppas det har varit bra? :)
.
vad jag har njutit, solat, ätit, solat igen, ätit lite mer och njutit lite till. och sen ätit igen. underbart!
.
nu har jag en hel drös med bilder och fina inlägg från vår resa som bara väntar på att få bli publicerade; alltifrån underliga missförstånd från egyptiska servitörer, vad som kan tänkas sysselsätta dig under en femtimmarsresa på ett flyplan till frukostbufféer på makadi bay och restaurangbetyg varje dag.
.
så håll utkik för detta mina vänner vill ni inte missa! och hörrni - jag har minsann saknat er :)
.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du haft en härlig semester!

Ser framemot att få läsa om din semester :)

Ha de gott!

2012-02-17 @ 11:14:36
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0