en 3 år gammal resa.

.
jag packar och skriver lista, kollar utgångsdatumet på passet för sjuttioelfte gången, letar bland sommarkläderna längst ner i byrålådan, plockar fram bikini och kollar försäkringen.
jag äter ur kylskåpet, kikar på de vackra och nötta sedlarna, kikar på strand- och hotellfotografier, lämnar nycklar, suktar och längtar efter ljuvliga frukostar och oförglömliga middagar.
.
hm, är det något jag har glömt? nåväl det är ju trots allt ett par dagar kvar. till varmare breddgrader :)
och vet ni vad? det ska bli U.N.D.E.R.B.A.R.T.
.
bara för det bjuder jag på ett par foton från en myycket härlig resa - dröm er bort ett slag vettja !
.
på väg :)
.

det vankas god mat :)
.

elin ♥
.

ganska behagligt :)
.

såhär kunde det se ut kring hotellet. inte kattskit direkt.
.

andra dagen och vi hade visst bränt oss litegrann..?
.

älskade elinsyster och jag ♥
.
det äckligaste jag åt under resan. och nej det säger jag inte för att jag är kräsen. detta VAR verkligen inte smaskigt på något vis. stekt kanin som mest var segt med insprängt fett. inte mycket gick att äta av denna portion kan jag säga.
.

tur då att just den middagens förrätt var resans godaste :)
.
.
lite beslutsångest över middagsvalet den allra sista kvällen på resan?
.

valet blev tillslut detta. grillad tonfisk, grillade grönsaker och goda såser. behöver jag ens nämna att detta var bland det godaste på resan?
.

behöver jag ens nämna att jag skrapade tallriken ren? (samt att jag blev mätt?)
.
lite stöldgods från frukostrestaurangen ;)
.
sista dagen plockade jag en blomma, som nu finns pressad i det årets dagbok.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0