0,8 kilo jordgubbar :)

 
vilken bra dag jag har haft! 
efter frukost och en skön förmiddag kom min elinsyster förbi och vi for till jordgubbsplock tillsammans med mamma, emelisyster & hennes ungar emil och oliver. jordgubbar är verkligen min favorit och jag fick med mig 0,8 kilo hem. så smarrigt!!
 
hej bland jordgubbsplantorna :)
 
finaste elinsyster och jag!
 
regnet lurade i bakgrunden men vi klarade oss (skuren kom en timme innan - puh!).
 
en lycklig malin med 0,8 kilo jordgubbar :)
 
även elin fann en del :)
 
 
dessa goingar blev mina för ynka 100 riksdaler - ett riktigt kap mina vänner :)
 
 
senare cyklade jag ner mot ett Core-pass och i matburiken efteråt träffade jag en vän från gymnasiet. himla trevligt att prata ikapp lite. vad tiden går! kul att ses ialla fall :)
 
vad jag äter till middag denna kväll? tja, med tanke på gårdagens fynd var valet av mat denna kväll inte särskilt svårt :) gott gott gott. och nej, jag tröttnar sällan på laxen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0