älskade stugan - dag 5.

 
vår sista dag i stugan var i måndags och här kommer en kort, men naggande god smamanfattning av hur den såg ut :)
 
hej solen!
 
elin fixar frukostens grönsaker. på verandan såklart ;)
 
vattenhämtaren nr 1!
 
den ständigt närvarande rödstjärt (insekten alltså ;).
 
gull!
 
koncentrerad?
 
efter frukost och städning av stugan packade vi in oss i bilen och for mot Söderköping för en sen lunch. vi var hungriga allihop och hamnde på den trevliga restaurangen Göta Krog.
 
jag och emeliesyster valde en Husets sallad till förrätt. simpel, men god.
 
sedan kom maten in och jag åt en himla god gös som tillsammmans med stekt sparris, en makalöst god svampsås samt en sallad till det var så smarrigt! hade dock kunnat äta dubbla mängden fisk - lite snålt där med tanke på priset tyckte jag...
 

ja, det var det sista av vår semestertripp
till stugan för denna säsong :) vi for sedan hemåt där jag njöt av en skän kväll framför Allsång på Skansen. ett perfekt sätt av avsluta en fin dag på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0