FLYT.

 
hej på er!
här har det varit tyst de senaste dagarna, men ibland kommer den där bloggtorkan och suget liksom försvinner. då är det bara att släppa bloggandet för ett tag och njuta av stunden. 
det är just vad jag har gjort och jag måste säga att det har varit himla skönt :)
 
vaknade upp imorse och fick sendrag i rumpan - mysigt! eller inte. men väl ett litet svar från gårdagens stund på crosstrainern samt efterföljande Core. senare i eftermiddag/kväll är det bodyattack och vi får väl se hur många sträckningar och sendrag jag får i rumpa och lår under det passet ;)
 
35 grader på balkongen och jag kan inte låta bli att hoppas på att det håller i sig hela dagen - trots de motsägande väderleksrapporterna för dagen...
 
nu kommer dock ett tips! om ni befinner er eller kommer att befinna er i stockholm i sommaren kommer ett litet smultronställe till tips som ni bara måste besöka. 
 
FLYT
 

urmysig restaurang belägen i ett litet fartyg från 1901 - det ni! 
fartyget är ankrat vid bryggan i Kornhamstorg, Gamla Stan. här finns allt från enklare rätter som sallad, färska räkor med aioli till varmrätter som halstrad röding, torskrygg & kalvfilé. och varför inte sedan avsluta med en smarrig creme brulée? eller bara det enkla, men ack så goda vaniljglass med jordgubbar? :)
 
läs mer om FLYT HÄR.
 
 
jag och mamma hade en hotellvistelse i stockholm i början av juni och efter en mysig promenad genom gamla stan blev vi sugna på mellis. vi hamnade på just FLYT och vilket mellis det blev sen!
 
färska räkor med aioli & smörgrillat bröd.
 
dags att njuta en smula :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0