vadstena :)

 
hej på er!
det är lite knas här, men jag har verkligen inte haft den där blogglusten de senaste dagarna. jag har en hel hög med grejer att lägga upp, men om inte känslan finns där så blir det inget bra. 
 
men nu är jag ialla fall tillbaka, för idag åtminstone :) jag erkänner att det känns lite när jag ser att ni troget kikar in här varje dag, trots uteblivet inlägg.
 
låt oss kika lite på vad jag har gjort de senaste dagarna, vad jag har njutit av och pysslat med :)
 
tisdag 24 juli
jag och mamma for till vadstena för att njuta av god mat (grillbuffé) och ljudet av Magnus Uggla från Vadstena Klosterruin. så mysigt!
 


 
en urmysig kväll och vi kommer kika vidare på vad de senaste dagarna har bjudit på; tält i gränna, bad, goda restaurangbesök, middagstallrikar & frukostbuffé. 
 

håll utkik! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0