midsommarfrukosten.

 
min midsommarafton började vid 06.40 då jag vaknade och efter påfyllning av vatten samt joggingskor på var jag ute i spåret vid 07.00. bättre start på en solig sommardag är svårt att få. tja, inte blev det ju sämre att efter dusch & påklädning slå sig ner på en solig balkong och avnjuta följande ljuvliga frukost.
 
 
- filmjölk med vattenmelon, jordgubbar, russin, ingefära, kanel, kardemumma, kryddnejlika & psylliumfrön
- hårt hällbröd med ägg
- hårt hällbröd med mosade jordgubbar, rökt skinka & gurka
- röd paprika & skivad gurka
 
 
så härlig frukost och en ljuvlig start att börja en fantastisk midsommarafton på! 
ja, och såhär glad var jag över att solen vunnit över regnet denna fina fredag :)
 
kombinationen jordgubbar, rökt skinka & skivad gurka var för övrigt, och rätt så otippat, riktigt smarrigt på ett krispigt knäcke - smask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0