MRL & middag.


sent i eftermiddag provade jag ett nytt pass; MRL (mage, rumpa, lår). passet var riktigt riktig troligt och det brände himla fint i min rumpa kan jag säga! jag upplevde dock övningarna lite långsamma och ville gärna öka farten lite, men så är jag ju van vid stepen, attack & pumpen, där det går betydligt snabbare och är mer intensivt.
 
men det är både skönt och behövligt med lugnare pass ibland, vilket ju även core var, som jag provade förra veckan. fint också att MRL-passet endast var 30 minuter långt, vilket gör det till ett perfekt träningstillfälle mellan stepen och pumpen som båda är på 60 minuter. helt klart ett pass jag kommer besöka fler gånger!

jag var inte hungrig direkt när jag kom hem, så jag klunkade lite protein-blåbärsmjölk, gnagde 2 små revbensspjäll, damp ner på en köksstol och lyssnade på härlig musik innan jag knåpade ihop kvällens middagstallrik som nu står framför mig, redo att avnjutas. 
 


tjocka revbensspjäll, grillade, rester från söndagens middag (recept)
klassisk kalops, rester från söndagens middag (recept)

små plommontomater
färsk blomkål

mycket kött! men så är det ju också det jag är allra mest sugen på efter träning, och därmed det kroppen behöver. kvällens middag blev även i princip lika snabbt serverad som gårdagens. himla smidigt och trevligt med rester! nu ska jag njuta av en fin kväll. jag kommer befinna mig här i soffan och bara slappa, inte röra mig mer än mellan fruktskålen och soffan. om det blir framför en film eller ett par avsnitt av "Skilda Världar", ja det får ödet avgöra. men jag tippar på det sistnämnda ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0