4 juni 2012.


allt längre in på kvällen tänkte jag mer och mer på onsdagens middag. och ju mer jag tänkte påden desto mer sugen blev jag på en repris. och det är bra härligt att det bara är jag i detta hushåll (klart jag har ju katten, men hon är liksom mest nöjd med Royal Canins mat samt mjuk gomat från Whiskas, vilket inte riktigt faller mig i smaken ;), vilket gör att jag kan välja att äta precis vad jag är sugen på.  

visserligen är detta inget ultimat val till middag, men någon gång då och då gör det inget alls och dessutom känns det riktigt härligt att bara kunna njuta av det jag är sugen på för studen. det mina vänner kallas vardagslyx :)

så, här har vi en favorit i repris;



hårt paltbröd med färsk tomat, keso & smörgåsgurka
hårt hällbröd med keso, banan & rökt skinka
( +
kokt broccoli samt krispig rödpaprika vid sidan av)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mackor är alltid bästa maten ;) Och man kan ju göra de lite matigare också – så att det blir precis som en middag :) Gott!

2012-06-06 @ 16:54:52
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nu blev jag hungrig:)

2012-06-08 @ 10:04:37
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0