era önskemål.


ny vecka!
jag inledde denna veckans första dag med en springtur ute i naturreservatet/fårhagen. skönt och när jag senare satt och njöt god frukost började regnet falla utanför fönstret - härligt!

jag sitter vid köksbordet nu och har under förmiddagen pluggat statistik inför morgondagens tenta. den allra sista för denna termin och det innebär att jag efter klockan 10.00 imorgon tar sommar! känslan är lustig, jag har längtat, väntat och suktat efter denna dag hela terminen och nu är den här. på något vis känns det dubbelt. som lisa i bullerbyn så bra sa; "jag vet inte om jag är ledsen eller glad".

klart jag är glad! men jag tror ni förstår vad jag menar, eller?

på tal om det, jag har klurat litegranna och funderat lite på vad ni egentligen tycker är intressant att läsa här? ni är ju ett par stycken som :)

vi hörs lite senare. och hörrni, jag blir jätteglad om ni hintar lite med en kommentar eller två :)


sommaren- 11. jordgubbar på bryggan i söderköping :) (ni kan läsa mer om den utflykten HÄR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0