egypten - middag 6.


vår sjätte kväll och även alla hjärtans dag. vi hade bokat bord på den italienska restaurangen Leonardo, som vi åt på även kväll nummer 2.
mer om Leonardo, vad vi åt då samt vad vi gav för betyg kan du läsa om HÄR.


jag beställde fisk.


de andra valde pizza med olika topping. här är en av dem.

och ja vad ska jag säga om denna middagsupplevelse... en flopp rent ut sagt. min fisk var okej, men en liten portion (fisken var varvad med några oätligt svampiga brödplattor) drog ner betyget rejält. pizzorna var att jämföra med billys panpizza, serveringen tog tid och de fann inte vår bokning.

ett litet plus för en bra förrättsbuffé.
betyget blev 2 solar av 5.

hela intrycket var kass och vi lämnade både bord och mat. istället gick vi över till The Dome och smakade av deras kvällsbuffé för att bli mätta. där fanns mycket gott och efter detta var vi alla nöjda.


dagen till ära stod en alla hjärtans dag tårta på Leonardos dessertbuffé. detta knep fick dock inte oss att stanna kvar...


jag på Dome. jag mådde dock ganska dåligt denna kväll. som tur var bröt ingen sjuka ut och efter en lång natts sömn var jag pigg igen :)


miljön runt The Dome är inte fy skam. mer om Dome kan du läsa här.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååh, jag vill också åka utomlands och äta massa god mat! Och bli brun! Och simma i havet! Eller poolen.

2012-03-10 @ 19:08:58
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0