hel portion!


sådärja, nu är det alldeles strax dags för lunch här. och vet ni, denna gång är även kasslern med på ett hörn - bra jobbat där! ;)

min dag har varit fin och började som vanligt med en smarrig frukost i bussen medan solen steg på himmelen - helt otrligt vackert medan jag far på landsväger genom åkrar och ladugårdar. sämre mornar kan ju dyka upp om jag säger så :)

utanför fönstret skiner solen och jag håller samtliga tummar och tår för att det håller i sig även när jag har slutat och under kvällen - jag vill absolut inte ha det regn som är utlovat under eftermiddagen/kvällen. det klarar jag mig gott utan :) slutar om cirka 2 timmar och väl hemma cyklar jag ner till träningen för fredagens bodypump. därefter kommer jag bara ha en ljuvlig fredagskväll med siktet inställt på matlagning, fint umgänge, god mat och kvällsmys för hela slanten. en stundande helg när den är som bäst!

kika in senare vettja så får ni se vad som hamnade på middagsbordet denna fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0