ny upplaga!

.
den fina gamla traditionen med grillad kyckling efter bodypumpen på onsdagskvällen var denna kväll tillbaka :)
.
.
2 grillade kycklinglår
2 grillade kycklingvingar
sallad
tomatklyftor
.
till maten drack jag denna
.
.
ramlösas nya smak med hallon & bjrnbär. första gången jag testar den och jag gillar den skarpt! jag var lite tveksam då jag sedan barnsben fått huvudvärk av starka hallonsmaker (hallonsoda tex.), men denna fll mig verkligen i smaken och inget ont i huvudet än så länge ;) kanske är det mer björnbär i?
.
ny upplaga på bodypumpen denna kväll och det var riktigt kul! härligt med nya låtar och rörelser (jag kommer dock sakna "The edge of glory", September och "Eye of the tiger"... ;).
.
jag önskar er en fortsatt fin onsdagskväll! imorgon kör jag sista jobbpasset för denna veckan - sedan tar jag en välförtjänt helg :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0