ovanlig middagstallrik.




rödvinssill
löksill
rödpaprika
3 st hårt paltbröd med ost, banan & rökt skinka
hårt stekt blodpudding
sallad

det blev ett fasligt ihopplock till middag för ett par veckor sedan. jag tog helt enkelt och serverade mig det jag var sugen på. inte alls vad det brukar se ut på middagstallriken hemma hos mig om kvällarna, men som jag tidigare nämnt drabbades jag av någon slags otäck illamående ett par dagar vilket gjorde att "vanlig", varm lagad mat fick mig att må rejält illa. så detta fick det bli istället. och visst, det mättade fint så ingen skada skedd :)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ser att det är någon mer än jag som har fattat det där med ost/sknka+banan. Underbar kombo!

2012-03-29 @ 18:51:07
URL: http://vagenupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0