på ett flygplan.


10 saker du kan ägna dig åt under en drygt 5 timmar lång vistelse på ett flygplan :)


studera den valuta som du växlat in (här var det egyptiska pund - lagom mycket bakterier på dom här sedlarna ;).


njuta av den makalösa utsikten.


läsa om Harry Potter.


smaska på flyplansmaten (frukost för oss på vägen ner :).


vara stolt över de som du reser med.


kika på Harry Potter.


äta en varm kanelbulle som flygpersonalen serverat ur en flätad korg.


lösa ett par suduko.


spela Mahjong.


titta ner på det land som du ska resa till (i mitt fall egypten).


Kommentarer
Postat av: Denksam- Rebeccas matblogg♥

tack så mycket för fototipsen! jag testade att använda manuell fokusering på min hallon och mango- glass och då fokuserade jag på det jag tyckte var viktigast. Det såg mkt bättre ut då :)tack! :D

2012-03-10 @ 22:13:33
URL: http://denksam.blogg.se/
Postat av: karin

Frukosten ser faktiskt helt okej ut, för att vara flygplansmat :P

2012-03-16 @ 10:54:07
URL: http://raindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0