bonaqua.


efter detta inlägg hörde min emeliesyster av sig och tipsade om ett smaksatt vatten som enligt henne smakade mycket bra. och inte nog med att jag har en otroligt fin syster, både till insida och utsida, hon har en riktigt bra smak också. för denna flaska föl mig verkligen i smaken. somrig, fräsch, svalkande och så god!



Bonaqua Jordgubb & rabarber

denna variant avnjöts igår kväll tillsammans med den goda salladen jag plockade ihop i matbutiken. kanske skulle den kunna ha smakat aningens mer jordgubb, men det är knivigt att få allt här i världen, eller hur? :) 
jag kan bara säga att den tydliga smaken av rabarb och jordgubb påminner om en sak - SOMMAR!

betyg: 4,5 solar av 5.


Kommentarer
Postat av: Therese

Den måste jag ta och leta upp i affären. Låter som en riktigt god kombo och som du säger somrigt värre!

Hoppas du får en fin helg!

2012-05-25 @ 20:55:13
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0